Autor: geolog (geolog_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Aug 2000 - 20:51:12 MET DST

Witam wszystkich zapalencow geologi mineraologi i wszystkich pokrawnych dziedzin. Nazywam sie Bartosz Maciejewski geolog_at_interia.pl jestem kolekcionerem minerałow mam w swoiej kolekci ponad 200 okazow mineralow drogich kamieni i skal. Mieszkam w Zarach w wojewuctwie Lubuskim pod Zielonom Gorom i jestem ciekawy czy ktos zna jakies ciekawe miejsca do poszukiwan w moiej okolicy. Mam tez male pytanie czy na haldachzwirowni mozna znalesci jakies ciekawe okazy jezeli tak to jakie. Prosze tez o pomoc niejestem doswiadczony w poszukiwaniach mineralow co mam nosic z sobom na wyprawy i jeszcz jedna sprawa jesli na ktos dostemp do mapki geologicznej moiego miejsca zamieszkania prosil bym o kontakt z gury dzienkuje za przslane wiadomisci podaje jeszcz raz konto

 geolog_at_interia.pl
Bartosz Maciejewski geolog