Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 08 Aug 2000 - 21:21:50 MET DST

> Przepraszam, moze to juz bylo, albo gdzies jest, ale...
>
> Jak stwierdzic, ze cos, co znalazłem jest na pewno meteorytem,
> a nie bryłką np. rudy żelaza albo czyms podobnym ?

w zasadzie najpierw trzeba zbadac czy przyciega magnes. potem na "chlopski rozum" popatrzec sie , czy napewno nie jest to cos z ziemi, czyli skaly, resztki z dymarki lub z huty.

a nastepnie wyslac kawalek do A.S. Pilskiego aspmet_at_poczta.wp.pl w celu zbadania

 http://www.minerals.cnet.pl or http://www.meteoryt.net
 http://www.vistapro.alpha.pl              beeper_at_alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27