Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 21:26:24 MET DST

ja mam lepszy pomysl
napisz do Andrzeja S. Pilskiego z Olsztynskiego Planetarium On ma firme ASPMET ktora sprzedaje meteoryty po rozsadnych cenach, aspmet_at_poczta.wp.pl

np. teraz ma Pultuski, polskie meteoryty kamienne. Jeden z najwiekszych sparkow w historii
ja juz biure 2 z 3 okazow :)) No, moze jeden. najmniejszy jest za 50zł ale jak chcesz cos innego mniejszego to tez bedzie w czym wybrac.

 http://www.minerals.cnet.pl or http://www.meteoryt.net
 http://www.vistapro.alpha.pl              beeper_at_alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27