Autor: Ireneusz Balicki (irbal_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 20:09:54 MET DST

> A cos z tego tytanitu zostalo w Pana kolekcji?Pisze bo osoba ktora
znalazle
> skapolity wlasnie tytanitu tam szukala i mysle ze kazda proba tego
mineralu
> jest dla niej istotna.Tytanit znaleziony byl rowniez w pegmatycie?

Z moich notatek wynika ze tytanit znalazlem w maju 1991r., na wyrobisku nr 2.
Tytanit lezal blisko eksploatowanej sciany na ziemi, wymyty przez deszcz i rozkruszony przez koparke.Dokladniej miejsca znalezienia nie potrafie okreslic.
Wspominajac o tym znalezisku sam mialem nadzieje dowiedziec sie wiecej o tutejszych tytanitach, bo nigdy pozniej juz tytanitu nie znalazlem. Pozostal mi tylko jeden okaz w kolekcji i chce go zachowac. Irek

--
Tutaj moze znalesc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl