Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_sniezka.bochnia.pl)
Data: Wed 21 Jun 2000 - 12:03:28 MET DST

Problemow z wejsciem nie ma :))) Poprostu sie pytasz czy mozesz popenetrowac wyrobisko. Wiekszosc tych cegielni sa w posiadaniu osob prywatnych.
Jak dojechac tez bardzo prosto. Poniewaz cegielnie znajduja sie na trasie dojazdowej opole-czestochowa (zaraz za duza byc moze jeszcze panstwowa cegielnia). Narazie jade do Bochni do domu skad przywioza mape Czestochowy i ja zeskanuje oraz zaznacze optymalna trase i polozenie. A jeszcze dla ulatwienia to jest nawet szyld przy drodze informujacy o cegielni "Anna"

Moze troche dokladniej Opiszesz znaleziona padline. Jestrem w trakcie rozpoznawania.

Czy wspomniane skamienialosci pozyskuje sie z konkrecji? Roznie, czesc wystepuje w postcaci konkrecji (duzo sferosyderytow), ktore nalezy rozbic i sprawdzic. Czesc padliny wystepuje w scianie tzn. wystaja okazy :))) A inne trzeba kopac w zwalowisku.

Ja moge opisac np. kamieniolom marmuru w Slawniowicach. Jesli zrobisz jakis plan gdzie dojechac to moze uda sie kiedys pojechac.

mgr inz. Krzysztof Wnek
Opolskie Kopalnie Surowcow Mineralnych Spolka z o.o
ul. Szpitalna 5					praca tel. (077) 446-93-46
45-010 Opole   					dom tel.   (077) 457-07-82