Autor: Ireneusz Balicki (irbal_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 22:30:33 MET DST

> Ludzie ile ja mam kasowania odnosnie tego "krecenie proca"
> Troszke to nudne.

Popieram.

> Bylem ostatnio w Czestochowie na amonitach
> (cegielnia Anna). Bardzo ladne okazy amonitow i malzy.
Czy mozesz rozwinac swoja informacje?
Chodzi mi o ewentualne problemy z wstepem na wyrobisko, dojazdem od strony Opola. Moze troche dokladniej Opiszesz znaleziona padline. Czy wspomniane skamienialosci pozyskuje sie z konkrecji? Bylbym wdzieczny.
Ja moge opisac np. kamieniolom marmuru w Slawniowicach. Co na to inni ?
Za poziom dyskusji odpowiadaja sami szanowni Grupowicze. Trudno oczekiwac od innych ciekawych informacji, samemu ograniczajac sie do zadawania pytan i czytania grupy.
Irek.

---
Masz niepotrzebne przedmioty? Chcesz je sprzedac szybko i bez oplat? Skorzystaj z najwiekszego serwisu aukcyjnego - http://www.Allegro.pl