Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 16:21:47 MET DST

kurde ludzie ale macie temat.
To swiadczy o poziomie listy. :((
Juz dawno nie bylo tylu maili naraz na temat mineralow jak na te pierdoly o kreceniu proca.
bezsens

Jak prosilem o uwagi o mojej nowej stronie to nawet nikt sie nie pofatygowal zeby ja zobaczyc. Pieknie, pieknie. Tylko tak dalej.

 http://www.minerals.cnet.pl or http://www.meteoryt.net
 http://www.vistapro.alpha.pl              beeper_at_alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27