Autor: Magda Birula-Białynicka (birulas_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Jun 2000 - 12:23:37 MET DST

> Chcialbym prosic wszystkich Was o podsylanie krajowych i zagranicznych
stron
> mineralach, geologi itp. wraz z krotkim opisem o czym jest strona i co na
> niej znajdzie
> internauta

www.usgs.gov
strona Amerykańskej służby geologicznej, dużo o aktualnych badaniach prowadzonych na terenie USA, raporty ,odkrycia itp

www.discocery.com
serwis Discivery, można tam znależć sporo linków prowadzących do tego ,co akurat w danej chwili interesuje

www.geocities.com, www.science.com
serwis dotyczący nauk o Ziemi, są rzeczy o mineralogiii, geologii i in.

www.imo.net, www.intatsun.org, http://impact.arc.nasa.gov/index.html asteriody

Jest tego oczywiście dużo wiecej. Tyle piszę z tego ,co od razu przychodzi mi do głowy.
MagdaB-B

---
Szukasz interesujacej pracy? Nie trac czasu - zajrzyj! http://www.jobaid.pl/?kki1 - Internetowy Serwis Pracy JOBAID