Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_sniezka.bochnia.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 13:08:55 MET DST

> Pewnie na polskich uczelniach jeszcze wierza w geosynkliny;))

Ale za przeproszeniem pierd* :))) Jak napiszescie cos lepszego wtedy przeczytam i powiem ze Ksiazkiewicz napisal bzdury. Jednak na dzien dzisiejszy jest to jedyny i najlepszy podrecznik do dynamicznej w jezyku polskim. Wykladowcy napewno wprowadzaja na wykladach jakies nowinki i mowia ze wiadomosi w powyzszej ksiazce sa przestarzale, ale z braku laku uczmy sie z KSIAZKIEWICZA.

Niedlugo zrobie sprawozdanie z wyprawy sluzbowej nado Ukrainy (granity, bazalty i gabra) i tak mi sie spodobalo ze 20.VI jade znowu.

K. Wnek --> spokojny czytelnik listy MINERALY