Autor: JMS (TaoJMS_at_free.net.pl)
Data: Wed 03 May 2000 - 22:15:54 MET DST

Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowym członkiem listy dyskusyjnej.Nazywam się Janusz Marek Struzik i mieszkam w Suwałkach. Interesuję się minerałami szczególnie kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi,szczególnie ich wpływem na człowieka. Interesują mnie również skamieliny i rudy.
Właśnie zakładam kolekcję minerałów "uzbieranych własnoręcznie", i mam pytanie do zbieraczy, " Czy znacie na Suwalszczyźnie ciekawe i rozpoznane miejsca sprzyjające temu celowi i jakich minerałów ?" Interesują mnie również metody oczyszczania minerałów ich obróbki i wydobywania ich piękna oraz konserwacji oczywiście tych wrażliwych na erozję w normalnych warunkach ciśnienia i temperatury.

                                 JMS
--
        TaoJMS_at_free.net.pl