Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sun 30 Apr 2000 - 21:16:27 MET DST

Wiesz co facet ?
Fuck off
Cholera nawet tu smieci przysylaja.
Jestem zapisany tam tez i co ?
W ciagu 2 miechow dostalem z 15 maili.
Uzbieranie 10$ zajmie mi chyba z 10lat.
A w miedzy czasie zostalem w "dziwny"
sposob zapisany do roznych p..... maillist i dostawalem praktycznie codziennie z 1 maila z jakimis pierdolami. Naszczescie mozna sie z tego powypisywac.

Nie dajcie sie ludzie oglupic.

 http://www.minerals.inpoland.com     beeper_at_alpha.pl
 http://www.vistapro.alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27