Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 15:00:49 MET DST

> Hej
> a może zainteresuje cię strona
> http://www.frc.ri.cmu.edu/projects/meteorobot2000/
> to chyba lepsze podejście do zdobywania meteorytów niż ich kupowanie.
> To wcale nie jest takie trudne - jak się wie jak.
> Wesołych Świąt.

O, swietna strona. Dzieki za linka :))
A tak przy okazji (chyba nie bylo o tym tu mowione) mamy od niedawna nowy polski meteoryt. I to nie byle jaki. Ze wstepnych ustalen wynika, ze to chondryt enstatytowy EL5. Bryla miala 8,5 kg i znalazl ja na polu facio szukajacy skamienialego drzewa.
Jezeli ktos jest zainteresowany, to Pan Andrzej Pilski oferuje juz plytki po 90zł/g.
Jak bedzie zainteresowanie :)) to wrzuce na FTP zdjecia Zakłodzia (taka bedzie jego oficjalna nazwa) + moj skromny okazik.

 http://www.minerals.inpoland.com     beeper_at_alpha.pl
 http://www.vistapro.alpha.pl
 http://www.pamela.prv.pl                 (0-33) 85 297 27