Autor: Mariusz W (mariuszw76_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 08:49:15 MET DST

Witam wszystkich :-))
Mam na imie Mariusz i nie dosc, ze jestem zupelnie nowy to juz mam ogromna prosba. Studiuje na Politechnice Koszalinskiej i pisze prace magisterska na temat uzdatniania wody na klinoptylolicie. Mam powazny zamiar obronic sie do lipca, ale utrudnia mi to brak literatury. Jestem w posiadaniu "Zeolitow naturalnych" Ciciszwili G.W., Andronikaszwili T.G., ale chcialbym troche poszerzyc wiedze na temat mineralow z grupy heulandytu, a klinoptylolitu najbardziej (szegolnie w interesujacym mnie temacie uzdatniania wody, oczyszczania sciekow). Jezeli ktos moglby udostepnic mi materialy, podac lierature (i gdzie ja dostac) to bede bardzo  wdzieczny. Z gory dziekuje za wszelka okazana pomoc i zrozumienie.

Mariusz Wojnicz
-- Im dokladniej poznaje ludzi, tym bardziej kocham zwierzeta --