Autor: Ewa Pietkiewicz (zuzka2_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 19:27:28 MET DST

Hey!
Pierwszy raz pisze na Liste. Nazywam sie Ewa, mam 12 lat. Mój brat jest studentem geologi i zarazil mnie ta pasja.Moja prywatna kolekcja jest narazie niewielka. Z zebranych przezemnie mineralow,skal i skamienialosci, najbardziej zadowolona jestem z liliowca, gabki, cryzotylu i krysztalow gorskich. Na "poszukiwania" jezdzedo Jeglowej kolo Strzelina i na morene w Lisewie(woj. Gdanskie). Jesli znacie jakies miejsca obfitujace w mineraly(dosc blisko Wroclawia), to byla bym wdzieczna za podanie kilku z nich

Czesc.