Autor: Ryszard Praszkier (rysz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 19:14:49 MET DST

Czesc wszystkim,

jestem "nowy" na waszej liscie. Nazywam sie Tomasz Praszkier i mieszkam w Warszawie. Interesuja mnie szeroko pojete Nauki o Ziemi i staram sie robic jak najwiecej aby je propagowac (wydaje pismo, organizuje wystawy, wyjazdy itp.). "Siedze" w temacie od ponad 15 lat, duzo jezdze w teren (Polska i caly swiat). Zawodowo jestem geologiem (specjalizuje sie w amoniach srodkowej jury), poza tym pracuje na rzecz Towarzystwa Geologicznego "Spirifer".

Pozdrawiam wszystkich
Tomasz Praszkier