Autor: Rafał (rafax_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 20:39:43 MET

Witam!
Jestem nowy na liscie wiec chcialbym się przedstwic. Nazywam się Rafal Dabrowski, mieszkam i studiuje w Warszawie. W moich zainteresowaniach najwiecej miejsca zajmuje geologia a scislej mowiac wszystko to co sklada sie na geologie zloz (mineralogia, geochemia itd.). Zbieram oczywiscie kamienie chociaz moja kolekcja nalezy raczej do malych. Jezeli chodzi o teren to chyba najbardziej fascynuje mnie Dolny Slask. Pozdrawiam.
Rafal Dabrowski