Autor: szajtan odwieczny (szajtan_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 13 Mar 2000 - 16:39:46 MET

Otoz mam przyjemnosc przedstawic szanownym grupowiczom nostepujaca propozycje.

Organizuje wyjazd samochodowy do Kenii w lipcu tego roku. Jednak nasi sponsorzy zawiedli i zostalismy bez transportu. Jednak przygotowania trawaja nadal.

Przewidywana trasa jest jak na dzien dzisiejszy nastepujaca: Polska,Slowacja,Wegry,Rumunia,Bulgaria,Turcja,Syria,Jordania,(moze Izrael)
Egipt,Sudan,Etiopia (bycmoze), Kenia.

W jednym zdaniu mozna ujac to nastepujaca. Poszukuje ludzi z samochodzem

terenowym ktorzy pojechliby na taka wyprawe. Z mojej strony zapewniam wszelkie sprawy organizacyjne - wizy, pozwolenia, noclegi itp oraz benzyne
na przejazd. W zaman oczekuje dobrego samochodu i zgranego zespolu.

Jesli jestes w posiadaniu jakiegos samochodu (najlepiej terenowego), lublisz podrozowac, zwiedzac egzotyczne i dzikie zakatki naszej uroczej planety to z pewnoscia zainteresuje Cie moja propozycja. Po szczegolowe informacje zapraszam na poswiecona tej sprawie stronie zatytuowanej Wyprawa do Kenii - http://www.phys.uni.torun.pl/~szajtan

Szajtan Odwieczny
szajtan_at_friko.onet.pl
szajtan_at_cc.uni.torun.pl