Autor: Wojciech Pawlak (wpawlak_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 23:36:20 MET

Grzegorz napisał(a):
> Bylem w tym roku z paroma znajomymi w Tapadle k. Sobotki oby pozyskac jakies
> okazy chromitu niestety nie znalazlismy ani jednej brylki tego mineralu poza
> malenkimi [1 mm] wprysnieciami w serpentynicie.
> Czy tamtejsze haldy sa juz wyeksploatowane?
Moje wrazenia sprzed 2 lat: haldy niewielkie, nieco powyzej zakratownanego wejscia do upadowej, ale absolutnie nie wygladajace na wyeksploatowane. Jestem co prawda laikiem, ale w ciagu ok. godziny zebralismy z kumplem pelen plecak (madrzejsi od nas potwierdzili pozniej ze to chromit :-)) Znajomi potwierdzali pozniej, ze nie byl to jakis specjalny wyczyn. Co dowielkosci okazow, to przewazaly ziarniste skupienia wielkosci kilku piesci.
Stad pozwalam sobie wysnuc wniosek, ze Grzegorz mial pecha. Podrawiam i zycze Wesolych Swiat.

--
---  \\//\\///_//  -- wpawlak_at_tele.pw.edu.pl -------