Autor: Kazimierz Perelka (jwachnik_at_dilnet.wroc.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 13:08:18 MET

Witam wszystkich i na wstepie serdecznie pozdrawiam !!!

Myszkujac ostatnio w zbiorach biblioteki uniwersyteckiej we Wroclawiu, natknalem sie na bardzo ciekawe info w niemieckiej publikacji z 1935 roku.  !!! )
Otoz w maju roku 1933, niemiecka grupa badawcza z pania dr Bundershau na czele
zloklalizowala na dolnym slasku formacje almatytu, ktora to pozostala az po dzis dzien
jedyna opisana formacja w rejonie d.slaska. Czy ktos z szanownych grupowiczow cos o tym slyszal ? Bardzo prosze o jakiekolwiek dane ( mile widziana stronka www. )

Szczegolnie moja prosbe kieruje do grupowicza lothrina, ktory to napisal niedawno
ciekawa publikacje traktujaca po czesci o zgrupowaniach almatytu w Polsce.

P.S Swoja droga b. ciekawa praca, choc nie mialem jeszcze czasu przejrzec ja w calosci. Wszystkim polecam !!!

Czekam ze zniecierpliwieniem na odzew.

pozdrawiam,
Kazimierz Perelka.