Autor: Grzegorz (gbgory_at_free.poltronic.net)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 14:14:29 MET

CZEŚĆ !!! Zapraszam na stronę "Minerały-Góry-Turystyka" www.kki.net.pl/~mineral Po krótkiej :-) przerwie pojawiło się kilka nowych artykułów m. in. o wyprawie na płw. Kolski.

pzdr
Grzegorz Bijak

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zachęcam wszystkich grupowiczów do pisania artykułów o tematyce górskiej lub mineralogicznej
(np. opis własnej wyprawy, opisy ciekawych miejsc itp.) i przesyłania ich na mój e-mail
gbgory_at_free.poltronic.net lub gbgory_at_kki.net.pl . Z chęcią zamieszczę je na mojej stronie
"Minerały*Góry*Turystyka" www.kki.net.pl/~mineral

Z góry dziękuję.