Autor: Krzysztof Wnek st. (wielki_at_geolog.geol.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 12:09:09 MET

On Wed, 3 Nov 1999, Pionier wrote:

> [...]

Czlowieku powtarzasz sie !!! Jazeli ktos by mial ksiazke to by sie zaoferowal. Logiczne wydaje mi sie. Owner listy zwrocil Ci juz uwage, ze to zakrawa juz na spam. Jestesmy ludzmi inteligentnymi i wystarczy nam raz napisac a robimy co w naszej mocy.

Ja ksiazki nie mam aby sprawa byla jasna. Idz do antykwariatu, biblioteki i zrob xero. Ja wiele ksiazek tak zdobylem. Troszke zaradnosci nalezy wykazac.

K. Wnek