Autor: Grzesiek (gbgory_at_free.poltronic.net)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 11:18:06 MET DST

Zapraszam na moją stronę o minerałach i turystyce górskiej. www.kki.net.pl/~mineral

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zachęcam wszystkich grupowiczów do pisania artykułów o tematyce górskiej (np. opis własnej wyprawy, stanowiska mineralogiczne, opisy ciekawych tras turystycznych lub dróg wspinaczkowych itp.) i przesyłania ich na mój e-mail gbgory_at_free.poltronic.net. Z chęcią zamieszczę je na mojej stronie "Minerały*Góry*Turystyka"

Z góry dziękuję.
Grzegorz Bijak

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx