Autor: Michal Segit (msegit_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 11:45:45 MET DST

witam!

On Sat, 4 Sep 1999, Andrzej Kasperowicz wrote:
> Ostatnio wypisalem adres Michala, gdyz od jego konta jak mozna zobaczyc
> ponizej odbijane sa posty, Michal jednakze zapisal sie ponownie z tego
> samego nieaktualnego konta. Prosze osoby, ktore maja z Michalem kontakt
> aby mu zwrocic na ten problem uwage (tj. aby sie zapisal z innego konta, od
> ktorego posty nie beda odbijane).
>
> ------- Forwarded message follows -------
> ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> msegit_at_vlo.waw.pdi.net
> (expanded from: <msegit_at_venus.ci.uw.edu.pl>)
> ----- Transcript of session follows -----
> [...]

zglaszam sie osobiscie...:)

Sorry,Sorry,Sorry za te problemy!

zapisalem sie znowu, poniewaz wg mnie cos bylo nie w porzadku z tym wypisaniem...:) jako ze sam nie wiedzialem, jaki jest problem!

po prostu jest taka sprawa z forwardami i PADL SERWER kilka dni temu. w tym momencie juz powinno byc wszystko w porzadku (mam nadzieje)!

jeszcze raz przepraszam
na razie!