Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_agatka.bochnia.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 14:47:35 MET DST

On Thu, 12 Aug 1999, Tomasz Doniecki wrote:

> Ja tez sie juz wywakacjowalem ale na glazy sie na pewno wybieram.Masz jakies
> plany Krzysiek czy jeszcze nie?

Plany to ja mam, gorzej z zebraniem ekipy i checiami do wyjazdu. Jeszcze myszke w kompie rozwalilem i wybebeszylem z niego flaki, a mialem w html plan wycieczki na kamyki.

Pewnie sie wybiore we wrzesniu bo jest praktyka studentow III roku hmm moze IV w Kowarach. To sie z nimi zabiore miseczki beda do plukania, autko to sobie w Kwaczale poplukam za Au.

Ale tak na powaznie kto chce jechac to niech do mnie napisze !!! Ustalimy co komu pasuje gdzie i na ile.
Ja chce jechac:
Jeglowa---> Szklary---> N. Kosciol---> (gdzies jeszcze)---> Garby Izerskie

K. Wnek