Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 15:57:33 MET DST

> Czesc!
> Czy ktos z Was byl w tym roku w Jeglowej? Wybieram sie tam w najblizszym
> czasie na kilka dni, a tymczasem kumpel twierdzi, ze przez caly dzien
> znalazl jedynie kilka kiepskich krysztalkow i nie warto tam tyle
> siedziec. Cos wierzyc mi sie w to nie chce, zeby zapanowala tam nagle
> taka posucha. Co o tym sadzicie?

Calkiem mozliwe. Jak juz kiedys na liscie pisalem, nawet wiele lat temu widzialem, jak te najfajniejsze zloze kaolinitu z krysztalami sie konczylo. Nie wykluczone jednak, ze gdzies w poblizu zakladu wydobywczego da sie jeszcze znalezc jakies nowe miejsce, zakamuflowane pod warstwa gleby i roslinnosci. :)

ak