Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 19:34:25 MET DST

a mi przegladarka wyswietlila twoj list w ten sposob:

[ The following text is in the "X-UNKNOWN" character set. ]
[ Your display is set for the "iso-8859-2" character set. Some ]
[ characters may be displayed incorrectly. ]

Odnosnie listu przyslanego przez On Wed, 14 Jul 1999, Andrzej Górskiego ja bardzo bym prosil aby nie przedobrzac z tymi polskimi literkami !!! Byla mowa o tym juz wielokrotnie, ale przypomne ludzie nie walcie polskiej
czciaki na liste !!!

K. Wnek

masz jakis dziwny sposob kodowania, tzn X-UNKNOWN . wiec sie nie dziw ze nie widzisz polskich liter, ale mozesz sie dziwic ze widzisz cokolwiek.

http://www.usenet.pl/ tam jest mininetykieta list dyskusyjnych,

   w ktorej wyraznie jest napisane jakie sa zasady pisania po polsku.

http://sunsite.icm.edu.pl/ogonki/

   tutaj z kolei znajdziesz rozne rady dotyczace problemu polskich    liter.

    chociaż: w źdźble różanym kłuję mańkę ;))))