Autor: Mira E. Saternus (mira_s_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 22:40:45 MET DST

Czesc!

Bardzo zaciekawila mnie historia z tajemnicza kulka, niestety nie moge na razie w niczym pomoc (czekam az wroci ojciec-geolog...). Mam za to inne pytania: czy ktos z Was byl moze w kamieniomie w miejscowosci Świerk (trasa z Nowej Rudy do Walbrzycha) i znalazl tam cos ciekawego? Pytanie drugie: co jest jeszcze ciekawego w okolicach Złotoryi poza Nowym Kosciolem i Polomem (na tym ostatnim nie bylam, nie wiem, jaki jest stan obecny tego miejsca). Czy jest jeszcze czego szukac na Wilczej Gorze i w Stanislawowie?

Bede wdzieczna za wskazowki
Pozdrowienia
Mira