Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_agatka.bochnia.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 11:43:42 MET DST

Odnosnie Wawelshit--> dawno nie bylem na tej gieldzie ale widze ze nie bylo czego zalowac. Z wyjatkiem paczki tektytow oraz ladnych morionow i kamyczkow prezentowanych przez Wlochow, nic nie bylo kompletne dno.

Odnosnie Otoczaka, chcialbym otrzymac egzemplarze przynajmniej dla siebie i zobaczyc co ciekawego Piszecie. Tylko jak wam zaplacic (macie konto?) i jak dostac gazetke?

Mialem byc w Zlotym Stoku ale mi sie odwidzialo buuuuu. Wlasnie koncze sie piszac prace bleeeeeeee zachcialo mi sie.

K. Wnek