Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 02:03:50 MET DST

???????
A czy to znacy , ze Ty masz cos wspolnego z Meteorytem ? Hmm, a juz myslalem, ze tylko ja tu sie tym interesuje i ze jak cos wspominam o meteorytach, to reszta to czyta i mysli "Co za baran, o czym on pisze? To lista Mineraly, nas to g... obchodzi" :)))

Juz mnie Andrzej Pilski prosil o cos takiego. Tylko , ze w nastepnym Meteorites! bedzie relacja z Moraska wlasnie Pacera. Wiec stwierdzilem, ze nie bede robil przeciez konkurencji. Ja mam narazie 2 zdjecia. Jedno przy Trojniaku :))) a drugie przy glownym kraterze meteorytowym w Morasku. Kolejne zdjecia (z mojego filmu) sa w drodze.

Coz, jezeli to sprawa pilna, to chetnie napisze jak to ciezko cos znalezc. :)) Tylko jest jeden problem. Pacer nie odpowiada na maile i najwyrazniej nie ma zamiaru podeslac nam swoich zdjec. A wlasnie on ma wiekszosc fajnych. (np. te przy minach przeciwczolgowych) Specjalnie kupil aparat cyfrowy na ta okazje i z mysla o artykule do Meteorites!

Jakby co to na priva prosze.
BEEPER
beeper_at_alpha.pl