Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_agatka.bochnia.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 15:14:45 MET DST

> Ja bede na 100% jechal w sobote. Gielda pewnie otwarta od 9:00 lub
> 10:00 wiec ja bede chcial tam byc jak najwczesniej (bo potem juz nic nie
> bedzie :))).

A wiec ja rowniez bede w sobote okolo 10/11 wiec na hali Wisly spotkac sie to bedzie problem :(( bo tyle ludzi ze az strach. Najlepiej prosze zadzwonic do mnie :)) (014) 611-27-20 to sie dokladnie umowimy, trudno mi powiedziec jak bede ubrany. Napewno mam okularki, krotko ostrzyzone wlosy, okolo 188 cm wzrostu i bede mial zielony plecak alpinusa. Bleee nie wiem jak sie umowic, wiec dzwoncie ludzie. A jak chcecie zobaczyc jak wygladam to na stronie listy tam gdzie jest ta opowiastka o Uralu (izymrud).

K. Wnek