Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 23:07:43 MET DST

Witam
Oto nowosci jakie znajda sie za kilka dni na mojej stronie http://www.minerals.inpoland.com

 22.05.1999r.
. Dodalem nowy dział: "Galeria Minerałów". (Nareszcie)
. Wzbogacilem takze strone z linkami.
. Nowy meteoryt w mojej kolekcji: GAO-GUENIE.
. Zmieniłem ponadto układ ramek w dziale "Galeria Meteorytów" i dodalem
   zdjecia meteorytu: Basztówka, Białystok, Pułtusk, Piława, Łowicz, Morasko,    Mt. Tazerzait oraz ponad 100 zdjec Sikhote-Alin.

Na pewno najbardziej Was interesuja zdjecia mineralow. Otoz jest tego w cholere. Ze 100 zdjec bedzie. Nie sa to niestety jakies super obrazki 640x480, ale sa ciekawe. No i ja ich nie robilem, wiec beda dobrej jakosci :)))

Bede mial tez namiary na firme produkujaca wykrywacze metalu. I wcale nie sa drogie. Cos kolo 500-700zł za przyzwoity.

Jeszcze chyba nie pisalem. Bylem tydzien temu (czwartek - niedziela) w Morasku kolo Poznania na wyprawie poszukujacej meteorytu Morasko. Znalezlismy 1x moneta z 16xx roku, 4 miny przeciwpancerne (poligon) i prawdopodobnie okolo 1kg okaz meteorytu. Aby miec 100% pewnosci, musze poczekac na jego przeciecie i wytrawienie. Wtedy bedzie wiadomo co to jest. Pisze o tym dlatego, ze chce napisac na moje WWW obszerny reportaz z imprezy. Ale to dopiero jak dostane zdjecia (mielismy aparat cyfrowy - klawa rzecz).

To tyle.

BEEPER PS. Ludzie piszcie cos, wiem ze macie teraz sesje, ale chyba odrywacie sie czasami od tej

      makulatury, co ?