Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 09:57:44 MET DST

Witam.
Mam taka prosbe. Czy ktos czasem sie nie orientuje gdzie mozna kupic po NORMALNEJ cenie pudelka na mineraly ? Wiecie, takie te przezroczyste z bialym dekielkiem. Jak teraz bylem na gieldzie w Bielsku to ceny byly idiotyczne. Za to duze, jakies 8x8x8 chcieli 10zł !! To zeby wszystko zapakowac w to, musialbym wydac ponad 100zł. Teraz mam okazy w woreczkach, ale to nie jest za dobry pomysl. Pozatym juz mam za duzo okazow w jednej szufladzie, w wyniku czego jedno jest na drugim i powstaje balagan.

cze.
BEEPER