Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_agatka.bochnia.pl)
Data: Mon 12 Apr 1999 - 12:11:03 MET DST

Skladam wyjasnienie wycialem dane o funduszach transporcie po pewnie sie to zmienilo:(( Ale jesli chcecie to odpowiem.

On Fri, 9 Apr 1999, Andrzej Oleksa wrote:
> 1. W jaki sposob dojechales na Ural (ceny, polaczenia, informacje, ktore
> moga mi sie przydac w trakcie ew. wyjazdu).

Jechalismy expresem (pospiesznym?) Warszawa-Moskwa (Chopin?) w obie strony bilecik kosztowal 400 zl/osoba, Moskwa-Swriedlowsk bilet mielismy da Rosjan ale z tym sa problemy !!! Nie polecam lepiej zaplacic drozej i nie byc wywalonym z pociagu w drodze powrotnej. I tak bilety sa imienne czyli kasjerka popiera od ciebie dokument (rosyjski d.osobisty) i cie z niego spisuje. Swriedlowsk-Moskwa (Ural) ale nas wyjebali i jechalismy jakim zechem, Moskwa-Warszawa (kuszetki)

> 2. Kiedy tam byles (tzn. na ile aktualne informacje posiadasz)- nie
> znalazlem w tekscie zadnych dat.

lato 1997

> 3. Czy zalatwialiscie sobie jakies wizy, zezwolenia itp.
Tak, wiza sluzbowa AB, oraz "glejt" z konsulatu Rosji w Krakowie. Powyzsze dokumenty bardzo nam ulatwily podroz:))) Zwlasza przekraczanie granicy Polska/Bialorus (unia Bialorus-Rosja) wiec nas sprawdzali tylko na 1 granicy. Kontrola celna spox trzepali tylko sasiadow ze wschodu. W drodze powrotnej to samo, Polacy sie spytali cz yjestesmy Polakami i to wszystko tak wygladala odprawa celna (jak na zachodzie). Tylko przelecieli pociag wewnatrz i na zewnatrz szukajac plutonu do bomki.

> 4. Czy moglbys podac mi adres M.Popova (najbardziej pozadany e-mail)
> Zastanawiam sie wlasnie nad jakims wyjazdem na wakacje (koniecznie na
> wschod - to moja ulubiona strona swiata). Myslalem o Kaukazie,ale nie
> jestem jeszcze ostatecznie zdecydowany i zbieram informacje o innych
> rejonach.

Nie, mam w tej chwili:((( zgubilem.
Jest odrganizowana exursja do Mongoli i do Chin z Krakowa koszt 2000 zl

K.Wnek