Autor: Adrian Markowski (adrian_markowski_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 09 Apr 1999 - 12:00:17 MET DST

jeszcze nie ale nie jest to wynikiem lenistwa. rzecz w tym, ze zbieractwo sprawia mi przyjemnosc wtedy, gdy uprawiam je sam.. to znaczy jade do wsi x na kuriach, pytam, rozmawiam itd. poszukuje wiec informacji, gdzie ludzie zajmuja sie kopaniem bursztynu, ewentualnie, gdzie jest przetwarzany, selekcjonowny etc. dzieki. dopiero zaczynam, wiec jestem absolutnie zielony