Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 22:55:42 MET DST

Witam.
Do mojego katalogu MCMETEOR (chyba taki) przegralem plik gips-uv.jpg

Zrobilem go moja kamera. Jest to krysztal gipsu podswietlony w UV Jasnoniebieski kolor to efekt luminescencyjny (te charakterystyczne trojkaty zlaczone wierzcholkami w kazdym krysztale)

Acha. Jak jeszcze nie pisalem, to robie to teraz.

Jest juz wszystko przegrane na mojej stronie, to co mialo byc, a nie bylo z powodu braku miejsca. Chodzi o mineraly w UV i 250 zdjec do 150 meteorytow.
http://www.minerals.inpoland.com

cze