Autor: KamyczeK (geologia_at_free.com.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 23:32:49 MET

>Cos sie przyjacielu Ci pomylilo.Kop Dewon to nieczynny zreszta juz zaklad w
>Jarnoltowku gdzie wydobywano fyllity.Od 6 lat zreszta juz zamkniety.A nazwa
>jak to nazwa ktos ja wymyslil choc dewonu tam sie nie uswiadczy(moze
jedynie
>dolny bo wiekszosc tych skal jest wieku karbonskiego).W Slawniowicach
>kopalnia marmurow dziala dalej.

Tak do konca to ja nie bylbym pewien zejest to blad. Co prawda nie dam sobie reki uciac ze wchodzac droga ze Slawniowic do kamieniolomu widzialem po drodze tabliczke z napisem kopalnaia `Dewon`. No ale niech bedzie twoja racja.:))
Jezeli chodzi o ta wlasciwa kopalnie dewon to rowniez tam bylem, ale jakos takie szare lupki nie sa zbyt efektowne.

masyw

>I w Redzinach.

No i jeszcze marmury debnickie choc nie sa to marmury. :)) Jak juz mamy byc tacy skrupulatni.

K...K