Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 11:38:01 MET

> Moi mili robie swoja strone i nie moge jej skonczyc :(((( bo albo mi sie
> nie podoba (to najczesciej) to brakuje mi quoty (przesadzam). Ale artykul
> z Uralu juz postnalem i drukowali go w jednej z gazet w Malopolsce. Ale
> postaram sie go przekonwertowac w html.

Sluchaj Krzysiek, przeslij mi ten swoj artykul i umieszcze go na stronach WWW mineralow. Quoty Ci u nas poki co dostatek. :) Tylko podpisz ten swoj artykul w taki sposob w jaki ma byc Twoj podpis pod nim umieszczony na www (domyslnie, bede nie podpisane artykuly podpisywal imieniem i nazwiskiem oraz e-mailem osoby, ktora mi artykul nadeslala, oczywiscie po uprzednim potwierdzeniu, ze ta osoba jest autorem tego artykulu).

Zachecam ponadto Ciebie i wszystkich do napisania recenzji do pozycji literaturowych umieszczonych na www mineralow.

ak