Autor: KamyczeK (geologia_at_free.com.pl)
Data: Sat 06 Mar 1999 - 18:21:21 MET

> Co tu duzo pisac mam tego mostwo az sie polki uginaja i to nie tylko
> mineraly (trupy takze, niektorzy moga sie tu brzydzic tym, ja tez nie
jestem
> z tego az tak dumny).
> Zajmuje sie tym od 9 lat.

>Systematycznie, co roku, czy z przerwami?

Z przerwami w zimie. :)

>Byles juz we wszystkich co bardziej ciekawych miejscach na Dl. Sl.? Z ilu z
>nich (procentowo) udalo Ci sie wrocic z okazami?

Raczej tak i nigdy nie wracalem z pustymi rekami wiec 100%. Jezeli sie jedzie w zamierzonym celu zawsze sie cos znajdzie choc moze male i nie tak ladne ale zawsze jest. :)

> natomiast za granica Ural (och jakbym chcial tam pojechec).

>Byles juz tam kiedys, czy dopiero chcesz sie wybrac?

Niestety nie bylem tam lecz spotykalem ludzi ktorzy spedzili tam troche czasu. Naprawde wspaniala sprawa.

>Co tam Ural, ja bym polecal Brazylie, Cejlon, Syberie. :)))

Na Uralu jest prawie wszystko i jest dostepny dla przecietnego zbieracza jak na razie. Brazylia czy Cejlon sa juz poza moim zasiegiem. Natomiast Syberai to juz inna historia.

pozdrawiam

K...K