Autor: Wojciech Wiktor Pawlak (wpawlak_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 02 Mar 1999 - 13:47:38 MET

Za trzy tygodnie wybieram sie z moja Pania nad Baltyk zbierac bursztyny podczas pierwszego dnia wiosny. W zwiazku z tym mam kilka pytan: co sadzicie o okolicach Sztutowa i Mierzei Wislanej? czy znacie jakies inne lokalizacje niz tylko plaza po sztormie bladym switem? a moze polecacie jakies szczegolnie efektywne metody poszukiwan? Pozdrawiam...

       /     Wojciech Pawlak          //
     /  W.Pawlak_at_elka.pw.edu.pl     //
   /  www.elka.pw.edu.pl/samorzad //

* Instytut Telekomunikacji * * Wydzial Elektroniki i Technik Informacyjnych * * Politechnika Warszawska *