Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 11:42:56 MET

> Nadeslany celowo przez Krzysztofa Kruszewskiego plik Happy99.exe jest koniem trojanskim.

Okazalo sie, ze Kruszk nie wyslal tego wirusa swiadomie, lecz ze taki jest juz sposob rozmnazania sie tego wirusa, zatem przepraszam Krzyska, ze go podejrzewalem o celowe szkodliwe dzialanie.

Na liscie, po ostatniej klotni nastapilo kilka nielegalnych wypisow adresow. Informuje, ze jak do tej pory jeszcze *nigdy* nie wypisalem nikogo z listy mineraly z powodow innych niz dezaktualizacja adresu (odbijanie listow z danego adresu trwajace co najmniej kilka dni). Jedynie ja jako list-owner listy mam prawo do usuwania adresow (oraz oczywiscie sama zainteresowana osoba...), jezeli zatem ktos zostal ostatnio wypisany bez jego wiedzy i zgody, bylo to dzialanie nielegalne osob trzecich (wbrew pozorom da sie sprawdzic kto to zrobil, wiec prosze uwazac) i jezeli sie takie wybryki powtorza to w koncu moja tolerancja sie skonczy i bede zmuszony podjac odpowiednie dzialania.

Temat wirusa i nielegalnych wypisow proponuje niniejszym na liscie mineraly zakonczyc.
Wszelkie pytania na te tematy prosze kierowac na adresy prywatne.

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner