Autor: Tomasz Filipiak (thomas_at_free.com.pl)
Data: Tue 16 Feb 1999 - 00:05:27 MET

Witam

Skoro jestem znow zapisany na liste wiec dorzuce kilka informacji na temat

>"W celu pozbycia sie wirusa, nalezy znalezc na komputerze pliki SKA.EXE,
>SKA.DLL, LISTE.SKA oraz WSOCK32.DLL i zlikwidowac je. Nastepnie
przemianowac
>plik
>WSOCK32.SKA na WSOCK32.DLL i zmienic we wlasciwosciach pliku "archive" na
>"read only", co uodporni plik WSOCK32.DLL przed nastepnym zainfekowaniem."

Niech kazdy przejzy przed wykasowaniem plik LISTE.SKA gdyz zawiera on adresy osob , ktorym wirus wyslal swoja kopie. Zalecane jest powiadomienie ich o powyzszym problemie. Aha i czynosc podmiany wsock32.dll nalezy wykonywac z poziomu dosa lub innego systemu operacyjnego gdyz Win95 nie pozwoli na to.

no to ja bym mial tyle

pozdrawiam
Tom (jeden z zarazonych)