Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Sun 07 Feb 1999 - 19:10:36 MET

>W zupelnosci sie z toba zgadzam. Nie wymagaj rzeczy niemozliwych.

Ze jak? Skoro jest dla Ciebie za trudne napisanie w czystym ASCII opisu jakiegokolwiek stanowiska, to cud, ze jeszcze zysjesz.

A moze po prostu ten pomysl uwazasz za kretynski, bo to JA go zaproponowalem? Tak cos mi sie zdaje.

Tylko ze (nie chwalac sie zbytnio) jak narazie to ja zrobilem (mam nadzieje) extra WWW o mineralach, mam checi do jej rozbudowania. Dla kogo? A m.in. dla Was. I nic z tego nie mam, a jednak, chce mi sie.

Ty jak narazie nawet rzeczowo nie masz ochoty odpowiadac na moje maile.

BEEPER