Autor: ŁUKASZ SZMIGRODZKI (lukasz.szmigrodzki_at_infor.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 10:33:42 MET

Cześć !

Jestem tu nowy. Od kilku dni przeglądam Waszą korespondencję. Po pierwsze wszelkie przejawy piractwa należy wypalać "żywym ogniem", bo to skurwysyństwo. Po drugie korzystałem wielokrotnie z omawianej książki i mimo pewnych nieaktualnośći była mi bardzo pomocna w poruszaniu się po nieznanym terenie.

                                                                                            Lukas