Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 19:18:46 MET

>Nie pytalem o kolor tych skal tylko o to co to sa za skaly!!!!

A skad ja to mam wiedziec ?
Po prostu rozne

Prosze zrozumcie jedno.
Nie chodze na geologie
Nie siedze godzinami nad ksiazkami o mineralach Jestem po prostu zwyklym gosciem, ktoremu jednak skacze puls na widok jakiegokolwiek krysztalu. Mnie jako tako nie interesuje z jakiego okresu jest skala/mineral, jaki jest ego sklad chemiczny. Wystarczy mi jego wyglad i to ze go znalazlem/kupilem (aaa,,, zas kogos podraznilem).

Wiec nie mam ani czasu, ani nawet checi dochodzenia co to za kamien, bo i tak do tego nie dojde. Wiec nie pytajcie o jakies scisle odpowiedzi, czy co innego. Ja nie uczony w tym kierunku. Ja elektryk jestem :))))