Autor: Tomasz Doniecki (doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 12:27:20 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Andrzej Kasperowicz <andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 3 lutego 1999 23:53
Temat: Poszukiwanie mineralow [bylo: Re: Odp: Cos na temat wyjazdu - riposta]

> [...]
>znalezc - ale wyobraz sobie, ze mi w przeszlosci, gdy dopiero zaczynalem
>swoja przygode z mineralami, juz wystarczala zazwyczaj tylko sama nazwa
>miejscowosci w poblizu ktorej znajdowano dany rodzaj mineralu oraz zwykla
>mapa turystyczna, zeby to wlasciwe miejsce odnalezc i na jakis, nawet w
>miare ladny mineral przy lucie szczescia natrafic. Takze dla chcacego nic
>trudnego. A teraz jest przeciez do dyspozycji ksiazka Żaby i in. "Zbieramy
>mineraly i skaly", ktora w wielu przypadkach wrecz prowadzi za reke...
>Jest wiec calkiem dobrze - po prostu trzeba przeczytac kilka ksiazek i

I tu tkwi problem bo niektorym po prostu nie chce sie ksiazek czytac albo tez ksiazki ich strasza i to do tego stopnia ze czasami zadaja nieco idiotyczne pytania

>Badzcie otwarci na caly otaczajacy nas swiat i przyrode!

Chyba otworzyles nowy temat do dyskusji kto jest a kto nie jest wrazliwy na nature podczas poszukiwan kamoli.Ja osobiscie chyba zaczalem za nimi jezdzic bo bylo fajnie nie tylko dlatego ze sie cos znalazlo ale dlatego ze..........
Co tu duzo pisac do niektorych na pewno to nie dociera

>W wiekszosci przypadkow brak tolerancji nalezy jednak potepiac.

Sam napisales w wiekszosci a wiec zawsze ta mala czesc moze byc tepiona(jesli oczywiscie na to sama sobie zasluzy) pozdrawiam

Tomasz Doniecki
herbatas_at_friko5.onet.pl
doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl
                    TEA