Autor: Tomasz Filipiak (thomas_at_free.com.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 18:34:22 MET

>Cos w tej grupie ...........................???
>Uwazam ze powina byc prowadzona wymiana
>wiadomosci o ciekawych
>miejscach , ksiazek i mineralow na
>zasadzie wymiany [ a nie kupna i
>sprzedazy ] wtedy powstanie sklep. Powina
>funkcjonowac tylko wymiana.
>Tak jak to robimy z kolego z grupy Marcinem
>{ -Zinger-}

Troch dziwne to gdyz z wypowiedzi tego kolegi Zingera, wszystkie mineraly jakie on posiada zakupil na gieldzie. Przeciez nikomu nie jest zabronione wmienianie sie kamolami i mozna to robic zarowno na liscie jaki bedzie mozna na grupie jezeli takowa powstanie. Sprzedaz i kupno to ostateczna forma ale w niektorych wypadkach nie ma innej mozliwosci.

>Dalem propozycje zeby spotkac sie 1-3 maj 99.w
>Nowym Kosciel tylko jeden kolega popar
>topropzycje.

pojedziemy, pojedziemy
Zrobi sie troche cieplej i kilku zapalencow napewno pojedzie. Ja jeszcze raz zglaszam swoj akces do takiego wyjazdu mam nadzieje ze nie na mnie bedzie koniec.

serdecznie pozdrawiam

Tom