Autor: Tomasz Filipiak (thomas_at_free.com.pl)
Data: Sat 30 Jan 1999 - 19:27:52 MET

Witam

Propozycja co do terminu jest jak najbardziej trafna i ja popieram ten termin 1-3 maja.
Jezeli chodzi natomiast o miejsce to Zlotoryja chyba nie jest tak po srodku i z dojazdem moga byc problemy gdyz nie kursuje tam juz pociag (mowie oczywiscie o tych co nie posiadaja wlasnego pojazdu). Ale mozna sprobowac jezeli listowicze wyraza taka chec to ja nie ma nic przeciw. Dobrze by bylo jezeli bys sprecyzowal te ciekawe miejsca wtedy by mozna bylo latwiej ustalic konkrety punkt. Ja ze swojej strony myslalem o wyjezdzie w rejon G.Sowich duze stare kamieniolomy melafirow Tlumaczow, Gluszyca, Swierki i inne. To jest moja propozycja.

serdecznie pozdrawiam
Tom