Autor: Tomasz Doniecki (doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 27 Jan 1999 - 22:44:53 MET

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: BEEPER <mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl>
Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 27 stycznia 1999 22:22
Temat: Odp: Odp: Monokrysztal

>Przeciez normalne, ze jak ktos rzuci haslo, ze jedziemy tam i wtedy
>to komus moze cos nie pasowac i nie bedzie mogl pojechac.
>
>Ja bym np. gdzies w Tatry pojechal, bo tam b. dawno nie bylem.
>Zreszta nie ja tu jestem expertem od dobrych miejsc...

To chcesz jechac na mineraly czy na lazenie po gorkach?Tez chetnie pojade ale z tymi propzycjami to na pl-rec-gory!

Proponuje zrobic tak .
 niech kazdy nadesle propozycje i my ja wtedy przedyskutujemy.CZasu jeszcze jest troche tak ze nie trzeba sie spieszyc(w koncu snieg bedzie juz niedlugo a z dmuchawa to ja nigdzie nie jade:) ) a przy okazji moze ozywi sie ruch na liscie.
Po pierwsze na pewno odpadaja czynne kamieniolomy bo nikt nas chocby mala banda do nich nie wpusci(chyba ze wieksza ilosc szkla , no to moze jeszcze byloby mozliwe).A po drugie odpadaja wszystkie parki narodowe itp(to chyba zreszta jest oczywiste(nie wiem skad propozycja wyjazdu w Tatry ?) Ja proponuje Gory Sowie lub rejon Sobotki.Sporo nieczynnych juz kamieniolomow i niezla ilosc odsloniec , tak ze wrto pogrzebac

Pozdrowka

Tomasz Doniecki
herbatas_at_friko5.onet.pl
doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl