Autor: BEEPER (mmmccc_at_dino.wsi.edu.pl)
Data: Wed 27 Jan 1999 - 14:12:20 MET

>No wiec gdzie chcilbys jechac skoro polnoc odpada?
>Wschod, zachod czy poludnie?
>Czekam na propozycje.
>
>pozdrawiam Tom

Ojej, ale sie porobilo...

Facet, to byla luzna uwaga. Czy ja Tobie zabraniam jechac do Gdanska po bursztyn ?

Przeciez normalne, ze jak ktos rzuci haslo, ze jedziemy tam i wtedy to komus moze cos nie pasowac i nie bedzie mogl pojechac.

Ja bym np. gdzies w Tatry pojechal, bo tam b. dawno nie bylem. Zreszta nie ja tu jestem expertem od dobrych miejsc...

cze