Autor: Violka King (violka_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 24 Jan 1999 - 22:43:18 MET

> Podaj swoja pozycje geograficzna. Moze mi przyjdzie do glowy >jakies
> ciekawe miejsce w okolicy. Sadzac po zbiorach, bedzie to raczej
> polnocna czesc kraju.

Jestem z Debicy, czyli raczej z poludnia. Moje "zbiory" pochodza z roznych rejonow kraju, poniewaz troche sie wlucze.

Pozdrawiam
Violka
violka_at_box43.gnet.pl

               Promocja aut Volkswagen - rocznik 1998/ modelowo 99
            Motorpol Sp. z o.o. Autoryzowany Dealer Volkswagen i Audi
               ul.Piękna 21 Wrocław tel/fax: 373 2229, 368 8332
                          http://www.motorpol.pl